Gustav_R - 01-11-2011 21:30:02

Podsumujmy co ustaliliśmy na ostatnim spotkaniu, by mieć jasność:

- Robimy kopię herosów w czasach średniowiecznych (nie było mowy o magii)

- Na początek (sama) walka pomiędzy dwoma jednostkami

- Brak podziału na tury. Wybieramy akcję, a program oblicza co się dzieje i to wypluwa.

- Widok 2D z góry

--------------------------------------------------------------------------------

- Docelowo: dodanie więcej jednostek, rozbudowa i podboje zamków.
- Docelowo: jednostki poruszają się po polu walki (?)
- Docelowo: świat gry oddzielony od widoku walki


Jeśli coś pominąłem/przekłamałem, to mnie poprawcie. Moją rolą jest zaprojektowanie systemu walki, więc muszę mieć jasność.

Lazarencjusz - 02-11-2011 16:39:44

Myślę, że OK.

www.worldrock.pun.pl www.fp.pun.pl www.rlcforumpl.pun.pl www.poa.pun.pl www.gwsp-3g.pun.pl